Pon - Ned: 00h - 24h

Lokalizacija:

Kitchen display sistem

Kitchen display sistem

Kitchen display sistem smanuje troškove poslovanja, ubrzava uslugu i dodatno podiže renome Vašeg objekta

 

Kitchen display (u svetu poznat kao Kitchen Display sistem – KDS) je nastao iz potrebe da se unapredi i automatizuje komunikacija personala u okviru samog ugostiteljskog objekta, konkretno između kuhinje/šanka i ostatka osoblja u samom lokalu. Kada gost u Vašem objektu poruči nešto što treba da se spremi u kuhinji ili šanku, konobar tu porudžbinu ubaci pomoću svog uređaja u sistem. Ta informacija je u istom trenutku vidljiva na odgovarajućem displeju i zaposleni mogu da krenu u realizaciju iste. Kada je porudžbina spremljena, zaposleni u kuhinji/šanku jednim klikom o tome obaveštavaju personal zadužen za usluživanje gostiju. Oni je preuzimaju i odnose do stola za kojim je gost. Nema više ceduljica, gubljenja vremena, nesporazuma u komunikaciji, mešanja prioriteta, dovikivanja, ulaska personala u kuhinju... 

Jednostavno, primenom Kitchen Display sistema Vaš objekat unapređuje svoje poslovanje, a gostima pruža tako željeni osećaj moderne i kvalitetne usluge.

Ovo je osnovna svrha korišćenja Kitchen Display-a. Vremenom je ovaj sistem nadograđivan i pridodate su mu razne druge funkcionalnosti koje na mnogo načina olakšavaju rad i personalu, ali i vlasnicima/menadžerima objekta. 

Ako Vaš objekat koristi digitalni meni (zamenjuje tradicionalni meni i u elektronskoj formi prezentira Vašu ponudu gostima) informaciju o trenutnom statusu porudžbine mogu imati i osoblje i gost objekta koji je poručio (više o tome možete videti na stranici Sky Barman).

Moderni Kitchen display sistemi ne samo da su integrisani u softver koji se inače koristi za rad u objektu (pogledajte primer Sky Kitchen softvera), već se iz njih lako dolazi do izveštaja o utrošenim artiklima, jasno vidi koliko je vremena potrebno a koliko utrošeno za koju porudžbinu, može da alarmira odgovornog ako je došlo do iskakanja u rasporedu i mnogo toga još. Ukratko, ovaj sistem podiže efikasnost i produktivnost kompletnog osoblja i bitno smanjuje vreme potrebno za usluživanje gostiju.

 

Funkcionalnosti koje mora imati kvalitetan Kitchen displey

U hardverskom smislu, ekrani se lako postavljaju na bilo koje mesto koje odredite. Važno je da imaju mogućnost montaže na postolje ili zid i da ne zauzimaju mnogo prostora. 

U softverskom smislu, na tržištu postoji dosta programa koji mogu da ispune osnovnu funkcionalnost koja se zahteva od ovakvog sistema. 

Razliku između njih i onih boljih prave dodatne funkcionalnosti. Ako želite da vlasnik/menadžer objekta ima kompletnu sliku o svim procesima koji se odvijaju u Vašem lokalu, savetujemo Vam da se odlučite za moćnije verzije ovih softvera koje će Vam olakšati kasnije pozadinske procese i pružiti jasniju sliku o prostorima za unapređenje poslovanja.

Jedna od bitnijih preporuka jeste da taj Kitchen Display softver mora biti inkorporiran u jedinstvenu celinu sa ostalim softverom koji se koristi u objektu. Ovo u mnogome olakšava rad najodgovornijima za celokupno poslovanje objekta. Jednostavno, kada se sve informacije objedine na jednom mestu, onda je lako napraviti bilo koju analizu o potrošnji artikala, produktivnosti radnika, maksimalnoj i minimalnoj opterećenosti po satima, sezonskim oscilacijama i mnogo toga još. Posledica toga su znatne uštede u vremenu i resursima, lakša i preglednija nabavka i plaćanja,... Generalno dobijate jasniju sliku poslovanja, a kvalitet usluge koju pružate gostima je pri tom značajno viši. 

U suštini kvalitetan Kitchen Dislplay softver treba da Vam omogući:

1. Direktnu integraciju i procesuiranje sa POS softverom u objektu
2. Jasna podela posla i nadležnosti prilikom realizacije porudžbine
3. Mogućnost definisanja vremenskih okvira za realizaciju porudžbina
4. Alarmiranje ako je došlo do nekog poremećaja
5. Trenutni status porudžbina i vizuelne promene u skladu sa tim
6. Laku pretragu i sortiranje porudžbina
7. Mogućnost prilagođavanja, ako gost to zahteva
8. Primanje automatizovanih porudžbina iz digitalnog menija (bez učešća konobara)
9. Obaveštavanje gosta o trenutnom statusu porudžbine kroz digitalni meni
10. Jasan uvid i kontrola svih procesa od strane nadležnog
11. Zeleno poslovanje bez papira, traka, štampača, mastila, ...

Naravno, lista bi mogla biti mnogo duža, ali ovo je esencijalno. Napredne funkcionalnosti probaćemo da Vam ilustrujemo kroz konkretan primer. 

 

Sky Kitchen - dobar primer efikasnog Kitchen Display sistema 


Dobar primer za sinergiju između Kitchen Display softvera i programa za celokupno poslovanje objekta je integracija Sky KITCHEN aplikacije i Sky POS softvera. Kako iza njih stoji Sky POS kao brend koji je već godinama prisutan na tržištu ugostiteljstva, ne postoji nikakava dilema o međusobnoj kompatibilnosti i integraciji softvera.

Sky Kitchen je i razvijen sa idejom da se kvalitetno automatizuje komunikacija između personala i time značajno ubrzaju poslovni procesi. Dodatno, primena ovog sistema olakšava dalji pozadinski rad u smislu upravljanja poslovanjem. Krase ga sve funkcionalnosti koje smo već nabrojali kao oličenje modernog i kvalitetnog softvera, tako da ćemo ovde samo pobrojati samo napredne funkcionalnosti Sky Kitchen-a koje ga razdvajaju od većine konkurencije:

  • Mogućnost prikaz porudžbine u više modova
  • Prikaz porudžbina FLY modu
  • Mogućnost obrade podataka na nivou porudžbine, artikala, hod-a
  • Pomeranje porudžbina
  • Statusi porudžbina u realnom vremenu
  • Obaveštenje uslužnom personalu o statusu ili završetku porudžbine na POS-u ili Touch uređaju
  • Očekivano vreme obrade porudžbina
  • Alarm za porudžbine
  • Sumiranje porudžbina po artiklima za pripremu i hodovima
  • Mogućnost rada sa više lokacija Sky KITCHEN aplikacije u istom objektu
  • Odabir prikaza HOD-a na određenoj poziciji Sky KITCHEN aplikacije
  • Arhiva porudžbina

Naravno da svaki restoran, kafić, bar može da funkcioniše i bez ovog Kitchen Display softvera. Ovde je više reč o prilici da se automatizuje i unapredi poslovanje. Posredan, ali ne manje bitan efekat je i pozitivan opšti utisak o Vašem objektu kod gostiju. Kako je gost zadovoljan renomeom i nivoom usluge - Vaša najbolja preporuka, jasno je da primena ovakvih sistema ima posledično i finansijsku opravdanost.