Pon - Ned: 00h - 24h

Lokalizacija:

Digitalni meni

Digitalni meni

Digitalni meni predstavlja elektronsku verziju tradicionalnog menija

 

Digitalni meni je nastao kao savremena zamena za tradicionalne menije u papirnom obliku. U međuvremenu postao je mnogo više od toga. Zahvaljujući njemu, razvijen je potpuno novi način usluživanja gostiju koji donosi velike benefite i vlasnicima objekata, ali i gostima.

Konkretno, gosti sada mogu skeniranjem samo jednog QR koda da imaju Vaš digitalni meni na svom uređaju. Pomoću njega, svaki gost može samostalno da kreira svoju porudžbinu do detalja, potpuno samostalno i bez angažovanja konobara. Ta informacija je odmah dostupna personalu koji pristupa realizaciji porudžbine i usluživanju gostiju. 

Ovo vlasnicima restorana, kafića, barova, pekara, značajno štedi novac i resurse i ubrzava sam proces usluživanja gostiju.

Sa druge strane gosti imaju jasnu kontrolu nad tim šta su poručili i koliko će to da košta. Do trenutka finalizacije svoje porudžbine, mogu opušteno menjati izabrane stavke i videti kako se to odražava na cenu. Sve ankete pokazuju da je takvo korisničko iskustvo izuzetno cenjeno od strane korisnika.

Kada su već poručili, uvek im je dostupna i informacija u kom je statusu njihova porudžbina. Naravno, uvek postoji mogućnost da kroz digitalni meni gosti pozovu konobara - ako im zatreba.

Ovakav način poručivanja, doživeo je pravi bum u pandemijskim uslovima. Iako je to vreme sada iza nas, benefiti primene digitalnih menija su takvi, da njegova popularnost od tada stalno raste. 

Uviđajući sve prednosti ovih savremenih trendova u ugostiteljstvu, Sky POS se potrudio da nadogradi svoje softversko rešenje i svojim klijentima omogući sve prednosti primene digitalnih menija u objektima. One su dostupne kroz modul Sky Barman koji se već dokazao u praksi, a posebno je popularan među mlađom populacijom koja je navikla da je sve - na 1 klik od njih. Najbolji dokaz za to je što broj korisnika Sky Barman-a neprestano raste.

 

Digitalni meni Sky BARMAN

Sky Barman je vrlo napredno i funkcionalno rešenje za digitalne menije. Pruža mogućnost lakog i detaljnog opisa svake stavke u meniju. Možete opis upotpuniti slikama, kako bi gosti imali što jasniju predstavu o ponudi. U svakom slučaju, tradicionalna verzija se ne može ni uporediti sa obiljem informacija o artiklima u digitalnim menijima. 

Naručivanje je potpuno automatizovano, sa mnoštvom standardnih opcija po svakoj stavci, ali i sa mogućnošću specijalnih zahteva. 

Sa lakoćom možete sami upravljati svim stavkama u meniju, menjati ih i dodavati nove. Bez dodatnih troškova štampe novih papirnih menija.

Sky Barman se naravno savršeno uklapa u ostali Sky POS softver i zaokružuje celu priču od poručivanja do izdavanja i naplate računa. Sinergijom tih softvera, dobijate moćno softversko rešenje koje će vas lansirati znatno ispred konkurencije, jer pruža velike mogućnosti da automatizujete svoje ugostiteljsko poslovanje i ostvarite značajne uštede.

 

Benefiti primene digitalnog menija Sky Barman za vlasnike objekata

Uštede u resursima i ubrzanje usluge

Ovakav automatizovan vid poručivanja bitno umanjuje fizičko angažovanje personala kojem ostaje više vremena realizaciju porudžbina. Sve to zajedno, dovodi do značajno bržeg usluživanja gostiju a sa manjim angažovanjem resursa. 

Ažuriranje asortimana ili cena u sekundi, bez štampanja novih menija

Bilo koja izmena cenovnika ili ponude (teksta, slika, cena), sada je pod Vašom kontrolom i traje – jednu sekundu. Nema više potrebe za štampanjem novih menija, sve promene koje napravite  su odmah vidljive i važeće od tog momenta. 

Multijezičnost

Napredniji digitalni meniji, poput Sky Barman-a u sebi imaju opciju biranja jezika za prikaz menija. Ovo je veliko olakšanje, u smislu da su sada sve promene odmah dostupne i gostima koji ne koriste naš jezik. Ovu funkcionalnost jako dobro prepoznaju svi strani gosti i rado se vraćaju u objekte koji im pružaju ovu vrstu komfora. Naravno, sve što se poruči na bilo kom jeziku, biće na našem jeziku prevedeno personalu, kako bi se izbegla svaka mogućnost zabune.

Savremen i brži način usluživanja blizak mlađoj populaciji

Ako su Vaši gosti familijarni sa savremenim tehnologijama, izuzetno će ceniti ovakav vid komunikacije. Pružićete im moderno korisničko iskustvo a Vama omogućiti značajne uštede i precizan uvid u realnom vremenu.


Mogućnost privremenog nestanka iz menija

Ako se kojim čudom i desi da Vam je trenutno nestalo nekog artikla, jednostavno ga privremeno isključite iz ponude i niko neće moći da poručuje taj artikal. Naravno, ne zaboravite da ga odmah po dobijanju, ponovo uključite u Vašu ponudu.

Mnogo detaljniji i slikama potkrepljen opis stavki

Svaki gost, kroz opis i slike artikala koje su dostupne u digitalnom meniju, dobija značajno više informacija o ponudi i što je možda i najvažnije, sve to može i da samostalno naruči kroz digitalni meni bez angažovanja personala. 

 

Benefiti primene digitalnog menija Sky BARMAN za goste objekta

Novo digitalno iskustvo

Sve što je potrebno je da gost ima mobilni telefon ili tablet. Skeniranjem QR koda digitalnog menija, gost dobija mogućnost da se samostalno informiše o svim detaljima ponude kojih ima značajno više u odnosu na klasičan meni. Nakon toga, vrlo jednostavno i lako može izabrati stavke i podstavke koje želi. Sve ovo gosti rade samostalno, bez onog osećaja neprijatnosti kad konobara zapitkujete previše pitanja. 

Nema iznenađenja. Jasan pregled po stavkama šta je naručeno i tačan iznos ukupne porudžbine

Do momenta poručivanja, gost uvek može da ubaci ili izbaci stavke u svoju porudžbinu. Pri tome je uvek dostupna informacija i o visini računa za izabrane stavke. U prevodu, korisnici se mogu samostalno igrati sa stavkama i definisati svoju porudžbinu, možda i prijatnije nego kad ih uslužuje konobar. 


Jasan uvid u trenutni status porudžbine

Korisnici u svakom trenutku znaju u kom je statusu njihova porudžbina, pogotovu ako je reč o stavkama koje iziskuju više vremena za pripremu.

Mogućnost prilagođavanja narudžbine po sopstvenim kriterijumima

Svaki napredniji digitalni meni, poput Sky Barman-a, dozvoliće gostu da bira i najsitnije detalje ( poput sa više šećera, bez šećera, slanije, bez soli, bez alergena...). 

Mogućnost pozivanja konobara u svakom trenutku

Ako je iz bilo kog razloga gostu potrebna asistencija osoblja (somalijer, konobar, kuvar) dovoljno je da čekira tu opciju u okviru digitalnog menija i ta informacija će u trenutku biti delegirana personalu.

Traženje računa sa unapred definisanim načinom plaćanja po želji gosta

Uživanje gostiju nema cenu. Zato njihovu intimu ne mora da remeti niko do trenutka kada, naravno kroz digitalni meni, sam gost ne zatraži račun. Pri tom, jasno može biti definisan način plaćanja (keš, kartica, gotovinski). Zaduženi za taj sto odmah dobijaju taj zahtev i pristupaju naplati.


Nema sumnje da budućnost u HoReCa biznisu ide u smeru dalje automatizacije i ubrzanja pružanja usluga. Digitalni meni je tipičan primer toga. Jednostavno, uštede su tolike da svi polako ali sigurno implementiraju to rešenje.

Sky POS, kao jedno od vodećih softverskih rešenja za poslovanje u POS sektoru, trudi se da isprati sve aktuelne trendove i svojim klijentima omogući komparativnu prednost u odnosu na konkurenciju. Upravo iz tih razloga potrudili smo se da razvijemo digitalnu formu menija koja sa sobom donosi niz značajnih mogućnosti za optimizaciju poslovanja.